6 клас

Завдання для учнів 6 класу.

Дорогі шестикласники!

Для кращого розуміння теми: "Алгоритми та програми"

  • перегляньте презентації
  • прочитайте параграфи
  • виконайте вправи(якщо є ПК, встановіть Скретч.1.4, який скачайте за посиланням https://scratch.mit.edu/scratch_1.4  або запустіть Скретч-онлайн)
  • пройдіть цікаві завдання онлайн
  • результати роботи відправте на електронну адресу haymnvk@gmail.com

Урок 25: Вкладені алгоритмічні структури розгалуження. 

Тематичне оцінювання.(6-А – 13.03.2020, 6-Б – 12.03.2020, 13.03.2020)

Теорія
Практика
Завдання
Термін виконання
Опрацювати матеріал § 3.3 ст.104-109 підручника
Опрацювати презентацію 
Опрацювати  завдання 10 ст 109, програму записати в зошит


Дати відповіді на запитання 1-4 на ст.107-108 в зошиті
Опрацювати інтерактивну вправу
До 17  березня
 2020 р.
 Презентація


Інтерактивна вправа



Урок 26: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Теорія
Практика
Завдання
Термін виконання
Опрацювати матеріал § 3.4  ст.109-112 підручника
Опрацювати презентацію 

Дати відповіді на запитання презентації(слайд 2,11) в зошиті або запитання 2, 3 стр 117 підручника
Опрацювати інтерактивну вправу
До 24 березня 2020 р.
'>
 Дата проведення:
6-А клас
6-Б клас
1 група
- 18.03.2020
1 група
19.03.2020
І1 група
- 20.03.2020
І1 група
- 20.03.2020


Інтерактивна вправа:


  Перегляньте презентацію.


Урок 27: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Дата проведення:

6-А клас
6-Б клас
1 група
- 25.03.2020
1 група
- 26.03.2020
І1 група
- 27.03.2020
І1 група
- 27.03.2020

Малюнок 3.36 - ст. 112

Презентація




Урок 28: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.


Дата проведення:

6-А клас
6-Б клас
1 група
- 8.04.2020
1 група
- 9.04.2020
І1 група
- 10.04.2020
І1 група
- 10.04.2020


Теорія
Практика
Завдання
Термін виконання
Опрацювати § 3.4 підручник ст. 112-118, презентацію
Створити алгоритм,наведений на малюнку 3.39 ст. 113(слайд 5 презентації)
Дати відповіді на запитання в зошиті(слайд 8)
Опрацювати інтерактивну вправу
До 15 квітня
2020 р.

Презентація

Інтерактивна вправа:


Урок 29: Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі.

 Практична робота 6. «Алгоритми та програми».

Дата проведення:

6-А клас
6-Б клас
1 група
- 15.04.2020
1 група
- 16.04.2020
І1 група
- 17.04.2020
І1 група
- 17.04.2020

Теорія
Практика
Завдання
Термін виконання
Опрацювати презентацію
Виконати практичне завдання
Дати відповіді на запитання в зошиті(слайд 8)
До 22 квітня
2020 р.

Презентація

Файл Тестування 

Файл Відповіді

Практичне завдання

Урок 30: Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
Дата проведення:

6-А клас
6-Б клас
1 група
- 22.04.2020
1 група
- 23.04.2020
І1 група
- 24.04.2020
І1 група
- 24.04.2020
Презентація

Практичне завдання(приклад проекту)



Дорогі шестикласники!
     В нас залишилася остання у цьому навчальному році тема, яка має продемонструвати ваші здобутки. Всі набуті знання та навички ви маєте застосувати при створенні власного програмного проекту. Це може бути розвиваюча комп'ютерна гра, тест в ігровій формі, тренажер, проект, який допоможе опанувати питання з будь-якого навчального предмету або розвивати логічне мислення тощо. Можливо ваш проект допоможе покращити відношення до екології, дотримання правил дорожнього руху чи пожежної безпеки.
Для тих, хто не має технічного забезпечення або не встановив на домашньому комп’ютері програму Скретч, пропонується опрацювати в текстовому процесорі Microsoft Word або редакторі презентацій Microsoft Power Point наступні теми:
Залежність від соціальних мереж Інтернету
Видатні жінки-інформатики
Іnternet-іграшка, помічник або ворог?
Вплив комп'ютера на здоров'я людини.
Історія Інтернету.
Історія розвитку обчислювальної техніки.
Соробан - улюблені рахівниці японців.
Хто винайшов арифмометр
Що таке перфокарти?
Алгоритми в нашому житті.

Завдання
1
Опрацювати презентацію та документ "Виконання навчальних індивідуальних проектів";
2
Продумати сценарій власного проекту;
3
Завантажити файл опису проекту;
4
Заповнити графи таблиці, коротко описати сценарій майбутнього проекту (в процесі роботи можуть вноситись зміни), зберегти заповнений документ;
5
Надіслати заповнений документ на перевірку вчителю.

Виконання навчальних індивідуальних проектів


Робота над виконанням індивідуального проекту
№ уроку
 Дата проведення
Тема уроку
Завдання
Термін виконання

Група
Дата
31
6-А
І
29.04.2020
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
 Продовжити роботу над реалізацією індивідуального програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
6-А(І гр): До 6 травня 2020 р.
6-Б(І гр): До 7 травня2020 р.
6-Б, 6-Б(ІІ гр): До 15 травня 2020 р.
ІІ
8.05.2020
6-Б
І
30.04.2020
ІІ
8.05.2020
32
6-А
І
6.05.2020
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
Продовжити роботу над реалізацією індивідуального програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
6-А(І гр): До 13 травня 2020 р.
6-Б(І гр): До 13 травня2020 р.
6-Б, 6-Б(ІІ гр): До 22 травня 2020 р.

ІІ
15.05.2020
6-Б
І
7.05.2020

ІІ
15.05.2020
33
6-А
І
13.05.2020
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
Завершити реалізацію індивідуального програмного проекту
6-А(І гр): До 20 травня 2020 р.
6-Б(І гр): До  21 травня2020 р.
6-Б, 6-Б(ІІ гр): До 27 травня 2020 р.

ІІ
22.05.2020
6-Б
І
14.05.2020

ІІ
22.05.2020
34
6-А
І
20.05.2020
Створення реклами та презентації власного програмного проекту.
Підготувати необхіні матеріали до презентації власного прогамного проекту. 
6-А(І гр): До 27 травня 2020 р.
6-Б(І гр): До 27 травня2020 р.
6-Б, 6-Б(ІІ гр): До 27 травня 2020 р. 

ІІ
22.05.2020
6-Б
І
21.05.2020

ІІ
22.05.2020
35
6-А
І
27.05.2020
Презентація власного програмного проекту.
Тематичне оцінювання



ІІ
29.05.2020
6-Б
І
28.04.2020

ІІ
29.05.2020
Презентація 

Далі буде...

Комментариев нет:

Отправить комментарий

5 клас

Знайди пару